viernes, 23 de noviembre de 2012

Presentació

Benvinguts, em dic Irene Martini i aquest és el meu Portafoli, un lloc on anirè penjant treballs, curiositats diverses i reflexions pròpies en relació al Grau d'Educació Infantil. A més, és un lloc on quedarà reflexada la meva evolució com a futura mestra. 
     L'any 2009 vaig iniciar el cicle de Grau Superior d'Educació Infantil, impartit a l'institut IES Quartó de Portmany, cercant una formació adequada per poder treballar amb els infants i poder aportar la meva ajuda per millorar la situació de l'educació actual.
     Una cop finalitzat aquest cicle no vaig dubtar en començar el grau a la universitat, ja que vaig sentir la necessitat d'ampliar i enriquir els meus coneixements a l'àmbit educatiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario